Klacht: Pakket over tuinhek gooien!

Veerle Peeraer op 02 juli 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

na een pakketje te bestellen dat verstuurt werd door post.nl werden we twee keer verrast.. het werd al vroeger dan vermeld gebracht wat niet erg is maar er zat geen briefje in de bus. We kwamen in onze tuin en zagen tot twee keer toe een pakketje liggen vlak voor onze tuin afsluiting. En het poortje was niet open..hier was ik toch wel van verschoten zo onrespectvol! Mailt mijn vriend naar post.nl voor een klacht in te dienen.. krijgen we als antwoord terug dat we maar naar bpost moeten mailen met onze klacht omdat we in België wonen. Wat is dat nu ook voor uitleg ?!! Zo stom verbaast. Nu heb ik altijd schrik als ik iets zou bestellen dat met post.nl komt..ik heb er nul vertrouwen in. En waar kan ik hiervoor dan klacht in dienen.

Wanneer we serieus worden genomen met onze klacht en er geen pakketjes meer over het tuinhek worden gegooid maar bij de buren ofzo of in afhaalpunt worden gebracht en on dit laat weten !!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 02 juli 2020 om 16:36 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de manier waarop u bent geholpen via de klantenservice. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Doordat u inderdaad in België woont, is het niet mogelijk om via de Nederlandse klantenservice een klacht in te dienen over de bezorging op uw adres. Wanneer het om een pakket gaat, kunt u uw klacht neerleggen bij PostNL België (www.postnl.be/contact). Gaat het om een ontraceerbare briefpost zending, dan kunt u de klacht bij bpost neerleggen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.be.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Veerle Peeraer