Klacht: Pakket over schutting gegooid

op 13 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De bezorger heeft afgelopen vrijdag, 7 juli, een pakketje over de schutting naast de voordeur gegooid. Dit is niet de bedoeling en je kan van buitenaf ook niet zien wat er staat en ook niet wat er in het pakket zit.
In dit geval stonden er boodschappen voor een aankomende verjaardag (breekbare flessen etc)…
Als dit wel is toegestaan van de klant uit zorgen wij dat deze deur van het slot is zodat er niets vernield hoeft te worden!

Klacht doorgeven aan de bezorger.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 juli 2017 om 13:39 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uiteraard is het niet toegestaan dat uw pakket op deze manier geleverd wordt. Een zending mag niet buitenshuis achter gelaten worden en er mag zeker niet mee worden gegooid. Hiervoor wil ik dan ook graag mijn excuses aanbieden. Heb hier gelijk melding van gemaakt bij het desbetreffende depot. Zij zullen uw klacht verder afhandelen.

U geeft aan dat er breekbare spullen in het pakket zaten en dat deze stuk zijn gegaan. Graag wil ik u verzoeken de schade bij de verzender te melden. Zij kunnen deze schade verder met DHL oppakken.

Excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Miranda
DHL Parcel Webcare