Klacht: Pakket over het hek gezet.

op 31 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik was gewoon thuis. Kreeg melding op mijn post.nl app dat mijn pakket bezorgd was. Ik had alleen niets ontvangen. Later kwam ik erachter dat het pakket gewoon over het hek was gezet en niet aan de deur was afgeleverd. Een geluk…de hond was binnen. Anders was het pakket zeker niet heel gebleven. Wilde daarna contact opnemen met post.nl om een klacht in te dienen. Was online niet mogelijk. Via de telefoon kreeg ik een heel keuzemenu waar niet de juiste optie tussen stond natuurlijk. Dus niemand kunnen spreken.

Ik zou tevreden zijn geweest als ze gewoon hadden aangebeld. Of desnoods bij de buren hadden afgeven. Maar ik was gewoon thuis. Niet zomaar over het hek droppen!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 31 augustus 2018 om 16:49 geantwoord

Geachte mevrouw Verbiest,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk te vernemen dat de bezorging niet juist is uitgevoerd. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht:

Zojuist heb ik een klacht uitgezet naar het depot onder het casenummer 05309048. Helaas kunnen wij u hierin niet voorzien van een terugkoppeling maar u mag ervan uitgaan dat de nodige stappen worden gezet dit in de toekomst te voorkomen. Mijn excuses voor het ongemak.

Hiermee hoop ik u naar voldoening te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst vragen voor ons hebben bent u welkom contact op te nemen met onze Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Charissof