Klacht: Pakket ophalen op locatie die veel verder ligt dan dichtbijzijnde post.nl locatie

op 16 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket ophalen op locatie die veel verder ligt dan dichtbijzijnde post.nl locatie.
Iedere keer als er een pakket wordt geleverd en we zijn niet thuis moet deze op een locatie worden opgehaald en moet ik 10 km rijden en parkeergeld betalen om het pakket in bezit te krijgen.
Terwijl het andere afhaalpunt veel dichter is en er kan vrij worden geparkeerd.
Post.nl zegt hier niets aan te kunnen veranderen

Pakket kunnen afhalen bij andere locatie

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 16 maart 2020 om 12:56 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft het punt waar u uw pakketten af kan halen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap inderdaad dat u hier van baalt. Afhaalpunten worden verdeeld via postcode gebieden. Het kan daardoor voorkomen dat er voor uw specifieke postcode een afhaalpunt heeft die dichterbij is, maar voor een ander specifiek adres kan het zijn dat het punt dat bij u dichtbij is verder weg is. Wij kunnen dit helaas niet voor een specifiek adres instellen, waardoor wij dit helaas niet voor u kunnen wijzigen.

PostNL Klantenservice

Heeft op 16 maart 2020 om 13:06 geantwoord

Het gaat er om dat er eerst een ander afhaalpunt was dat nog dichterbij was, maar dit is allemaal overgenomen door cigo in de havenstraat.
Misschien eens wat energie steken in het beter verdelen van de postcodes onder de nog bestaande afhaalpunten, hier gaat het mis.
En al die extra CO2 uitstoot is niet erg volgen postnl, terwijl wij met een heel land 100 km per uur moeten gaan rijden blijven jullie maar flaters slaan.
Steek energie in de her-allocatie van jullie postcodes!

Alle klachten die gemeld zijn door jploegaert