Klacht: Pakket open en leeg bezorgd

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag een pakket bezorgd bij ons, opgestuurd door particulier. 3SKABA903083667. Het pakket aangetroffen op de oprit!! Wekenlang worden er al pakketjes zomaar bij de voordeur of achter de kliko achtergelaten. Terwijl buren altijd thuis zijn. Pakket vandaag open en zonder inhoud aangetroffen. Inhoud: dvd speler twv 100 euro. Pakket om 16.08 bezorgd en nog geen kwartier later zo aangetroffen. Gebeld met post nl. Kunnen niets voor ons betekenen?! Behalve een klacht te registreren waar we volgens de betreffende medewerker niets meer van horen. De dvd speler lijkt ons of meegenomen te zijn door bezorger of uit de doos gevallen te zijn tgv onzorgvuldig transport. Het lijkt mij dat je met de track en trace code kan zien welke weg het pakketje heeft afgelegd en wie het pakket heeft bezorgd. De dvd speler moet ergens zijn.

Als we een schadevergoeding krijgen of we tenminste het idee krijgen dat er naar ons wordt geluisterd en er actief naar een oplossing wordt gezocht. De dvd speler moet ergens zijn. Is verpakt in een zwarte stoffen dvd draagtas.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 juli 2017 om 15:54 geantwoord

Geachte mevrouw Dijkman,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat een voor u bestemd pakket op de oprit is achtergelaten en dat de inhoud eruit mist. Ik kan me voorstellen dat u hier erg boos en teleurgesteld over bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Graag geef ik u een toelichting.

Op basis van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat u reeds telefonisch hiervan bij ons een melding heeft gemaakt. De klacht is doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling zodat de medewerker is aangesproken op de gang van zaken. Omdat het pakket door de afzender onverzekerd is verstuurd, is er geen recht op schadevergoeding vanuit PostNL. Het spijt me dat ik hierin verder niets voor u kan betekenen. Ik adviseer u dan ook toch contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u hiervan ondervindt.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door AnneMarijedijkman