Klacht: pakket open

op 10 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 februari 2018 om 16:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Mevrouw Schuil.

Uit uw bericht begrijp ik dat de envelop beschadigd ontvangen met missende inhoud. Ik kan me voorstellen dat dit niet de wijze is waarop u een brief wenst te ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Briefpost gaat met erg hoge snelheid door de sortering en er kan incidenteel beschadiging voorkomen. Zat er bij ontvangst ook een excuusbriefje? Omdat de brief is verzonden zonder aanvullende verzekering is er geen mogelijkheid op vergoeding spijtig genoeg. Mocht de inhoud erg herkenbaar zijn is er wellicht navraag mogelijk naar de inhoud. Kunt u mij vertellen wat er verzonden is? Heeft u voor mij ook geadresseerde gegevens? Ik maak graag melding van de beschadiging voor u. Dit wordt dan intern besproken en bekeken in de postcodegebieden. Nogmaals mijn excuses. Ik hoop van u te horen met de gevraagde gegevens.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Schuil, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Zou u de gevraagde informatie alsnog als reactie op dit bericht mee willen sturen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door daphneschuijl