Klacht: Pakket op verkeerde adres bezorgd

op 09 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou vandaag een pakket krijgen maar dit pakket is bij een ander in de brievenbus gestopt. Moest 469 zijn wat ook op het pakket stond zelfs mijn naam stond er goed op. Nu werd dit op 459 in de brievenbus getopt en daar woont een mevrouw vd Nieuwenhof geen Dijkhoff.
Het andere is in een heel ander deel van ons complex we zijn hier met vele oude mensen die niet goed weten wat ze moeten doen

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden dat de pakketten bij de juiste mensen bezorgd worden en niet zo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 februari 2018 om 14:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig te horen dat het pakket op het foutieve adres is afgeleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak. Uw klacht is doorgezet naar het desbetreffende depot. Zij zullen dit met de bezorger bespreken.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Wim Dijkhoff