Klacht: pakket op verkeerd depot en nog steeds niet geleverd

zunn73 op 16 november 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen zaterdag een pakket besteld voor de verjaardag van mijn nichtje.Een mail dat het op een verkeerd depot bezorgd is en het woensdag geleverd zou worden.ik heb het nog steeds niet en zaterdag is de verjaardag van mijn nichtje.zo vaak gebeld gemaild maar niks hoor

als ik mijn pakket heb waarvoor ik gespaard heb extra voor mijn nichtje

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 november 2017 om 14:08 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het cadeau voor uw nichtje nog steeds niet is aangekomen terwijl de verjaardag al over twee dagen is. Helaas heeft de zending sinds zaterdag nog geen nieuwe scans gehad, waardoor het op dit moment niet duidelijk is wanneer het pakket wordt geleverd. Om hier duidelijkheid over te krijgen zal de verzender van het pakket contact op moeten nemen met DHL. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten, op basis van bepaalde specifieke informatie waar alleen de verzender over beschikt. Ik adviseer u daarom om dit te melden bij de verzender. Hopelijk komt daarmee het pakket snel weer boven water. Mijn excuses voor het ongemak.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

zunn73

Heeft op 16 november 2017 om 21:29 geantwoord

het is al lang gemeld bij de verzender maar nog niks leuk he zaterdag met lege handen aankomen heb moeten sparen voor die 100 euro hoop heb het nog voor zaterdag

Alle klachten die gemeld zijn door