Klacht: Pakket op international mail centre

op 11 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste PostNL,
Ik verwacht een pakket uit Amerika welke met USPS is verzonden. Deze gaat dan waarschijnlijk na de douane over in jullie beheer.
In de tracking staat nu: Addressee not available – Addressee advised to pick up the item AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS
Waar ligt mijn pakket nu precies?
Trackingcode:LZ410172730US

Ik hoor graag van u!

Gr. Martijn de leeuw

Gewenste Oplossing:

Als het pakket in mijn bezit is

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht martijndeleeuw

3 maanden geleden - Ben erachter gekomen dat mijn pakje op een afhaalpunt bezorgd is. Probleem is opgelost! Gr martijn de leeuw

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 juli 2017 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer de Leeuw,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website en de update. Fijn om te vernemen dat u inmiddels heeft ontdekt dat uw pakket op het afhaalpunt is bezorgd. Volgens mijn informatie heeft u het pakket daar inmiddels ook kunnen afhalen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door martijndeleeuw