Klacht: Pakket op andere tijd bezorgd

op 09 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb betaald om mijn pakket in de avond te laten bezorgen. Vervolgens is de bezorger alsnog vanmiddag langs geweest en nu kan ik pas morgen (hopelijk) het pakket ophalen bij een afhaalpunt. Aangezien het om een groot pakket gaat is dit erg onhandig. Ook krijg ik niet automatisch mijn geld terug wat ik betaald heb om ’s avonds te laten bezorgen.

Als het pakket gewoon bezorgd zou zijn op de afgesproken tijd

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 augustus 2017 om 15:54 geantwoord

Geachte heer Mohlmann,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat wij uw pakket niet in de avond hebben bezorgd, terwijl u hier wel voor had betaald. Ik kan me voorstellen dat dit onhandig voor u uitkwam. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik zie dat u inmiddels contact met ons hebt opgenomen en dat er namens u een klacht is ingediend. De bezorger is inmiddels aangesproken door zijn leidinggevende, en het door u betaalde bedrag zal worden teruggestort.

Alle klachten die gemeld zijn door Robomohl