Klacht: Pakket op ander adres bezorgd

op 30 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dinsdag zou er aan mijn adres een pakket worden afgeleverd. Echter was ik niet thuis. De bezorger heeft het 3 huizen verder bezorgd. Helaas zijn deze mensen met de noorderzon vertrokken. De andere buren hadden het over politie en arrestatie. Echter nu heb ik mijn spullen niet. Ik vind het erg vervelend dat een bezorger zomaar bij de buren iets afgeleverd heeft. Ik had het veel fijner gevonden als er een briefje in lag om een nieuwe afspraak te plannen. Het gaat om levensmiddelen die ik nodig heb ivm diverse voedselallergieen en intolerantie en nu dus niks heb. Nu moet ik extra kosten maken wat de schuld is van de bezorger.
Postnl zegt juist te handelen en schuift het balletje door naar de webwinkel.
Ze willen niet eens de naam van de bezorger melden.

Gewenste Oplossing:

Als er een juiste afhandeling is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Linders, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw pakket is bezorgd op een adres waarvan de bewoners voor langere periode niet aanwezig zijn. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is. Als u mij het Track&Trace-nummer van deze zending stuurt, kijk ik graag met u mee. Eventueel kunt u bij de buren een briefje in de bus achterlaten met het verzoek om zo snel mogelijk contact met u op te nemen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Linders, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 juli 2017 om 11:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Linders,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Pandagien