Klacht: Pakket op ander adres afgeleverd en getekend

op 13 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik Verwacht een pakket en via de tracking zie ik dat deze is afgeleverd en ondertekend maar niet bij mij.
Na meerdere keren gebeld te hebben met het 0900 nr wordt mij verteld dat het pakket terug gestuurd is naar China (terwijl ik zie dat hij zojuist is afgeleverd in Nederland. na nog een keer bellen hoor ik dat het pakket ergens in amsterdam centrum is afgeleverd op een retour adres. waarom dit zo is kunnen ze me niet vertellen en ook niet waar of bij wie. en verder kunnen ze niks voor me doen. dit lijkt op fraude – diefstal. de pakketbezorger kan zomaar iets aftekenen en daar wordt verder geen onderzoek naar gedaan.
de klantenservice zegt dat ik maar contact moet opnemen met de verzender en die zegt natuurlijk zie tracking nr. het is afgeleverd zie
tracking code
Kenmerk zending (binnenland): 3SLGAT3084838
Kenmerk zending (internationaal): LX221025670NL

Als ik duidelijkheid krijg waar mijn pakket is afgeleverd

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 19 december 2017 om 13:50 geantwoord

Geachte heer de Vries,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het ontzettend kwalijke zaak dat het pakket retour is gegaan. Ik reageer graag op uw bericht.

Uw pakket is wegens een onjuist adres of onleesbare barcode retour gezonden. Dit is volgens u onterecht en hierover is er op 4-12 een klacht ingediend. Spijtig genoeg is het pakket retour afzender gegaan. Dit is niet te verhelpen, zodra een retour proces in gang is gezet valt dit niet te stoppen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Ik wil u adviseren om de situatie voor te leggen bij de afzender. Deze kan het pakket weer opnieuw verzenden zodra het retour ontvangen is.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Ed de Vries