Klacht: Pakket op amstredam internationaal

op 19 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 september 2017 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Drenth,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u graag zou willen weten wanneer uw pakket bezorgd wordt. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik de status gecontroleerd en heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen omdat uw zending niet op de aangegeven afhaallocatie ligt. Er is een onderzoek opgestart om deze situatie te onderzoeken. Uiterlijk 28 september zal hierover door de onderzoeksafdeling contact met u worden opgenomen. Mijn excuses voor alle overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Joselups