Klacht: Pakket onvolledig afgeleverd bij de ontvanger

op 10 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 8-12-2017 heb ik een aangetekend pakket met barcode CC066243541NL verstuurd naar Wit-Rusland. Op 29-12-2017 heb ik contact opgenomen met PostNL klantenservice omdat volgens de site bleek mijn pakket terug te zijn gestuurd naar Nederland. Hiervoor heb ik een onderzoek laten starten, maar geen verdere informatie heb ontvangen.
Op 12-01-2018 heb ik weer contact opgenomen met PostNL klantenservice omdat mijn pakket was inmiddels aangekomen maar onvolledig afgeleverd bij de ontvanger. Hiervoor heb ik wederom een nieuwe onderzoek laten starten maar tot op heden geen enkele reactie heb ontvangen. Ik heb ook meerdere keren gebeld naar PostNL klantenservice maar zonder resultaat.
Dit vind ik heel slordig en heel erg jammer. Daarom schrijf ik deze klacht.

Het gaat hier om cadeaus voor kerst. Pakket was onvolledig afgeleverd maar er zijn geen sporen van beschadiging te zien op de verpakking. Alles wijst erop dat het pakket bewust is opengemaakt. Ik vind het geen prettige gedachten. Daarom wil ik graag weten wat er is gebeurd en wie er verantwoordelijk is voor de schade. Ik wil ook een schadevergoeding.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 februari 2018 om 16:25 geantwoord

Geachte mevrouw Parfionova,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorging van het pakket niet goed is uitgevoerd. Mijn excuses hiervoor. Wat ik voor u heb gedaan is een bericht uitgezet naar de behandelende afdeling. Ik zie dat het onderzoek lopende is. Ik wil u dan ook vragen dit af te wachten. Mijn collega neemt de volgende werkdag contact met u op. In dit onderzoek wordt bekeken waar het is misgegaan en ook recht op schadevergoeding bekeken. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter.

Alle klachten die gemeld zijn door Lidia1403