Klacht: Pakket ontvangen van een ander

op 05 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw van Hattum, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat u een pakket heeft ontvangen wat bestemd is voor een ander adres. Allereerst mijn excuses hiervoor. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt dat de zending bij u opgehaald wordt. Graag reageer ik op uw bericht. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende informatie van u: - Wat is de track&trace code van het betreffende pakket? - Betreft het een ander huisnummer in uw straat of een compleet andere straat? - Op welk adres had het pakket bezorgd moeten worden? - Rond welk tijdstip bent u het beste te bereiken? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 09:11 geantwoord

Geachte mevrouw van Hattum,

Alle klachten die gemeld zijn door Jolandavh