Klacht: pakket onterecht terug gestuurd en fout in gelicht 6x

op 11 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 december 2017 om 12:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Roelofs,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te horen dat uw pakket onterecht retour is gegaan.

Ik heb de status bekeken, maar blijkbaar dit dit achteraf toch nog hersteld want ik zie dat u het pakket uiteindelijk gelukkig nog heeft kunnen afhalen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Roelofsthijs