Klacht: Pakket onterecht naar pickup point gestuurd

Perdimos op 25 februari 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb mijn pakket opgewacht tijdens de aangegeven tijd. Maar de bezorger heeft niet aangebeld, en heeft in de plaats van een papiertje in de brievenbus gestopt omdat ik niet thuis was. Dit is helaas niet de 1e keer dat dit mij is overkomen.

Het zou fijn zijn als er in de toekomst wel word aangebeld. Om er zeker van te zijn dat er niemand thuis is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag. Wat vervelend dat dit niet goed is gegaan zeg. Zeker als de bezorger wel gewoon langs is geweest en u thuis was. Mijn excuses voor dit ongemak. Zou u mij uw zendingsnummer op kunnen sturen? Dan kijken we even met u mee naar de zending. Alvast bedankt, Emiel Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Perdimos

1 jaar geleden - Goede middag, Bedankt voor uw snelle reply. JJD0000900586750244669043

DHL

Heeft op 25 februari 2021 om 12:22 geantwoord

Goedemiddag,

ik vermoed dat deze bezorger per abuis heeft vergeten aan te bellen. Mijn excuses hiervoor. Ik zie dat u het pakket inmiddels heeft afgehaald. Een bezorger kan helaas een keer een fout, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit vaker voorkomt. Gebeurt dit onverhoopt weer in de toekomst, meld u dit dan bij ons. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Wendy
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Perdimos