Klacht: Pakket ongevraagd naar afkomst geretourneerd

op 03 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een koffer besteld bij een bedrijf in Duitsland. Ik zat te wachten op levering, dat duurde nogal. Dus track en trace gecheckt, bleek dat het al aangeboden was geweest en weer retour is gestuurd naar Duitsland. wat bleek, ik was op die bewuste dag niet thuis geweest, er was een vriend om op de honden te passen. Hij hoort op een gegeven moment allemaal gescheld op mijn honden, bleek dat dus een DHL man te zijn, hij was het terrein opgekomen en stond te schreeuwen en te schoppen tegen de honden (1 pup van 11 weken en een straathond van 10 jaar die alleen maar staat te blaffen). Echt zo asociaal van die man, er was nl niks aan de hand en daarbij, ik verwacht dat men vooraan op het terrein aanbelt en niet zo het terrein op komt lopen.
vervolgend gaat die DHL man tegen mijn vriend schreeuwen en die was zo flauw van de situatie dat hij hem heeft weggestuurd en dan ipv het pakket naar een depot te brengen dat ik het kan ophalen, stuurt die DHL man het pakket retour. Ik hoop nu van harte dat ik die koffer nog op tijd heb voor mijn vakantie

Ik zou tevreden zijn geweest als ik mijn pakket van een depot had kunnen halen en als de DHL man zich normaal had gedragen en mijn hondjes niet had uitgescholden en geschopt.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 03 mei 2017 om 14:24 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Wat vervelend dat uw vriend en honden zo’n slechte ervaring hebben gehad met onze chauffeur. Uiteraard is dit niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden.

Onze chauffeurs zijn het visitekaartje van DHL Parcel en wij verwachten dan ook dat zij zich te allen tijden representatief gedragen. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht opgepakt wordt met het depot, zodat deze besproken kan worden met de chauffeur.

Wat betreft uw pakket, deze is helaas wel retour gegaan en dit is niet meer te onderscheppen. Ik raad u daarom aan contact op te nemen met de verzender zodat zij uw koffer nogmaal toe kunnen sturen.

Mijn excuses voor het ongemak!

Hartelijke groet,

Tom