Klacht: Pakket onbestelbaar door verkeerd ingevoerde postcode op PostNL-locatie ()

op 15 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket voor verzending naar het buitenland aangeboden bij een Post NL locatie. Daar viel op dat de laatste nul vergeten was bij het invoeren van de postcode. De medewerker van de post NL locatie zei dat het geen probleem was.
Daarna was het pakket onvindbaar via track en trace.
Eind april kwam het pakker retour afzender. Ik heb tegen de pakket bezorgen gezegd wat het probleem was. Hij zou het oplossen en als nog verzenden. Begin mei kwam het pakket weer retour afzender maar omdat we op vakantie waren konden we het niet ophalen.
Gebeld naar de klanten service hele verhaal verteld. Er kwam een onderzoek. Vandaag kwam het pakket terug met als reden dat het adres op het pakket niet klopte dus onbestelbaar. Het vreemde is dat het adres van het pakket verwijderd is. Dat is zeker in Nederland gebeurd omdat ik gezien heb dat het correcte adres nog op het pakket stond toen het de eerste keer retour afzender kwam.

Als ik de verzendkosten terug betaald krijg.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 juni 2018 om 12:46 geantwoord

Geachte heer Kors,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht op deze website. U geeft hierin aan dat uw zending meerdere malen retour is gekomen en volgens u is dit onterecht geweest. U zou graag de verzendkosten terug zien. Graag informeer ik u hierover.

Om te bepalen of u recht heeft op een eventuele vergoeding van de verzendkosten heb ik een berichtje gestuurd naar mijn collega die het onderzoek heeft uitgevoerd. Ik heb haar het verzoek gedaan om hierover contact met u op te nemen. Binnen 24-uur kunt u een reactie van haar verwachten. Zij kan u hier verder over informeren.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Bart Kors