Klacht: Pakket onbeheerd aan de voordeur gehangen

W. Veldkamp op 11 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmiddag kwam ik thuis, was DHL aan de deur geweest, ze hebben het pakketjeonbeheerd aan de klink van de deur gehangen
Om dit te kunnen doen hebben ze hierbij eerst een gat in de zak getrokken om hem op te kunnen hangen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer DHL eindelijk zijn beloftes eens nakomt, al eerder meldingen overvolle zaken gedaan,beloven dat hetniet weer zal gebeuren,maar die belofte komen ze niet na

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 11 september 2021 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat het pakket onbeheerd is achtergelaten aan de deurklink. Dit is absoluut niet de bedoeling en dit mag ook echt niet! Goed dat u dit bij ons meldt. Ik heb daarom gelijk een klacht voor u doorgezet naar de CityHub. Dit wordt dus besproken met de bezorger. Ik verwacht dan ook dat dit niet meer gaat gebeuren. Mocht dit wel het geval zijn, laat dit dan vooral weer even aan ons weten. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sam
DHL Parcel E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

W. Veldkamp

Heeft op 12 september 2021 om 21:48 geantwoord

In hoeverre kan ik akkoord gaan, dit is al de zoveelste klacht, met beloftes die niet nagekomen worden

Alle klachten die gemeld zijn door W. Veldkamp