Klacht: Pakket onbeheerd aan de voordeur gehangen

W. Veldkamp op 11 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanmiddag kwam ik thuis, was DHL aan de deur geweest, ze hebben het pakketjeonbeheerd aan de klink van de deur gehangen
Om dit te kunnen doen hebben ze hierbij eerst een gat in de zak getrokken om hem op te kunnen hangen.

Wanneer DHL eindelijk zijn beloftes eens nakomt, al eerder meldingen overvolle zaken gedaan,beloven dat hetniet weer zal gebeuren,maar die belofte komen ze niet na

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 11 september 2021 om 14:37 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat het pakket onbeheerd is achtergelaten aan de deurklink. Dit is absoluut niet de bedoeling en dit mag ook echt niet! Goed dat u dit bij ons meldt. Ik heb daarom gelijk een klacht voor u doorgezet naar de CityHub. Dit wordt dus besproken met de bezorger. Ik verwacht dan ook dat dit niet meer gaat gebeuren. Mocht dit wel het geval zijn, laat dit dan vooral weer even aan ons weten. Mijn excuses voor het ongemak.

Sam
DHL Parcel E-care

W. Veldkamp

Heeft op 12 september 2021 om 21:48 geantwoord

In hoeverre kan ik akkoord gaan, dit is al de zoveelste klacht, met beloftes die niet nagekomen worden

Alle klachten die gemeld zijn door W. Veldkamp