Klacht: Pakket on Hold

op 05 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik verwacht mijn pakket 5 september 2018, vandaag dus.
Deze is verzonden vanuit Frankrijk en alles verliep goed, nu ligt mijn pakket in Basel te Zwitserland en deze staat On Hold. Ik heb gebeld naar DHL klantenservice en zij konden me niet vertellen wat er aan de hand was.
Ik heb speciaal verlof genomen vandaag omdat deze pakket vandaag 5september zou geleverd worden en deze datum staat nog altijd vermeld via mijn traceercode. Daarom deze klacht want het is niet de eerste maal dat ik een dag verlof verlies voor niets en ik ben hier niet mee opgezet want ik heb deze dringend nodig. Het betreft een stuk voor mijn wagen en heb deze ook nodig om te gaan werken, deze staat ondertussen bijna een week in de garage terwijl deze al lang gemaakt kon zijn.. 3e bestelling op een week tijd waar problemen mee zijn ik ben er niet meer blij om.

Wanneer mijn pakket 5 September 2018 geleverd wordt!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 05 september 2018 om 12:07 geantwoord

Beste heer Vaneberg,

Bedankt voor uw bericht.

DHL Parcel Nederland speelt geen rol in zendingen van Frankrijk naar België. Wij kunnen u hiermee dan ook niet helpen. Mijn excuses voor het ongemak.

Gezien de door u beschreven zending en de status, verwacht ik dat dit een pakket betreft dat door DHL Express wordt bezorgd. Ik adviseer u dan ook contact op te nemen met DHL Express België: https:www.dhl.benlexpress.html. Het telefoonnummer is 32 2 715 50 50.

Harald
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Pollegaas