Klacht: Pakket nu al voor de 3e keer niet bezorgd

op 10 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al 3 keer kregen wij de melding dag ons pakket bezorgd zou worden. Echter elke dag na 10 uur veranderde dat in een keer in een foutmelding. Het lijkt er op dat de bezorger elke keer het pakket te groot en/of te zwaar vond en het maar heeft laten staan. Vandaag zelfs even de melding dat de bezorger onderweg was. Die heeft zich echter weer bedacht en alsnog het pakket weer afgemeld voor bezorging. DHL heeft blijkbaar geen zin om wat grotere pakketten te bezorgen. En als je dan belt dan doet DHL ook niets om het probleem op te lossen.

Wanneer het pakket bezorgd wordt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 10 juni 2021 om 09:45 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft nog geen pakket te hebben ontvangen. Ik heb de zending er even bijgepakt en zie dat deze zending stil staat. Voor deze zending moet er een onderzoek worden opgestart om het pakket zo snel mogelijk in bezorging te krijgen. Dit heeft dus niks te maken met een bezorger die geen pakket wilt afleveren wegens het formaat van het pakket. Voor het opstarten van het onderzoek hebben wij nog aanvullende gegevens nodig wat betreft de zending. U kunt het beste contact opnemen met de verzender van het pakket zodat zij het onderzoek voor u kunnen opstarten, ik kan helaas geen onderzoek opstarten voor een ontvanger.

Mijn excuses voor het ongemak.

Ashna
DHL Parcel Webcare

Heeft op 10 juni 2021 om 12:47 geantwoord

Het is ook erg moeilijk om zelf contact op te nemen met de verzender. DHL maakt zich er wel erG makkelijk vanaf. Overigens nog steeds niets ontvangen. Contact met Lidl de verzender help ook niets. Die onderneemt ook nog steeds geen actie. Wel 200 euro al uit gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door Conn48