Klacht: Pakket nu al vanaf 7 december onderweg. Melding verandert in: pakket in sorteercentrum, wachten op data.

P. Piersma op 22 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw, ik verwacht een pakket via DHL, verzonden vanuit Sittard op 7 december j.l. Echter na eerst stil te zijn komen liggen bij DHL in een sorteercentrum, opnieuw verkeerd gegaan, verkeerd gesorteerd meende ik. Toen teruggegaan naar sorteercentrum verzender, toch niet weer terug naar mijn regio. Echter nu nieuwe status: in afwachting van data?! De verzender heeft geprobeerd een onderzoek te starten tot op heden niet gelukt.. Ikzelf als ontvanger mag dit niet doen van DHL. Hoe nu verder?
Track en tracé nummer is: 3SDFC1664422321
Help!!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer het pakket gewoon geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 december 2021 om 10:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

P. Piersma

Heeft op 22 december 2021 om 11:38 geantwoord

Er is door de verzender reeds een verzoek tot onderzoek gedaan. Maar daarover is klaarblijkelijk niets bij jullie bekend. Welke gegevens hebben jullie nodig? Wie weet kan ik helpen aangezien ik exact weet wat er in de doos zit etc. Vriendelijke groeten P Piersma

Alle klachten die gemeld zijn door P. Piersma