Klacht: Pakket nu al vanaf 7 december onderweg. Melding verandert in: pakket in sorteercentrum, wachten op data.

P. Piersma op 22 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer, mevrouw, ik verwacht een pakket via DHL, verzonden vanuit Sittard op 7 december j.l. Echter na eerst stil te zijn komen liggen bij DHL in een sorteercentrum, opnieuw verkeerd gegaan, verkeerd gesorteerd meende ik. Toen teruggegaan naar sorteercentrum verzender, toch niet weer terug naar mijn regio. Echter nu nieuwe status: in afwachting van data?! De verzender heeft geprobeerd een onderzoek te starten tot op heden niet gelukt.. Ikzelf als ontvanger mag dit niet doen van DHL. Hoe nu verder?
Track en tracé nummer is: 3SDFC1664422321
Help!!!!

Wanneer het pakket gewoon geleverd wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 22 december 2021 om 10:05 geantwoord

P. Piersma

Heeft op 22 december 2021 om 11:38 geantwoord

Er is door de verzender reeds een verzoek tot onderzoek gedaan. Maar daarover is klaarblijkelijk niets bij jullie bekend. Welke gegevens hebben jullie nodig? Wie weet kan ik helpen aangezien ik exact weet wat er in de doos zit etc. Vriendelijke groeten P Piersma

Alle klachten die gemeld zijn door P. Piersma