Klacht: Pakket nooit ontvangen

op 15 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketje uit het buitenland komt aan bij de postnl dagenlang staat er dat ze zending daar aan gekomen is meerdere keren ook gebeld werd mij vertelt dat het pakket niet afgeleverd kon worden omdat de barcode beschadigt was. Wat wel een beetje vreemd was is dat op andere internationale tracking sites de pakket status wel werd geupdate. Toen werd mij vertelt dat het pakket of nog bezorgt zou worden of teruggestuurt zou worden naar de afzender. Eergister gaf 17track aan dst het pakket afgeleverd zou zijn ik heb niks ontvangen op postnl stond nog steeds geen verandering in de status. Kijk ik vandaag in de app is het pakket nergens meer te vinden de track en trace was gewoon weg kan het ook niet bij dr afzender achterhalen want op 17trsck word aangegeven dat het pakket gewoon afgeleverd is. Dus wat ik denk is dat een postnl medewerker het pakket gewoon gestolen heeft

Ik wil mijn pakket ontvangen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket niet is aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Wat is de Track en Trace-code van het pakket?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht D1812

4 maanden geleden - 3SEPGE4377565Dit is de track en trace heb ook een bewijs van me leverancier met mijn adres erop en het bewijs van jullie eigen app dat het die dag op mijn adres bezorgt zou worden en dat is nooit gedaan

Reactie van de melder van de klacht D1812

4 maanden geleden - Heb al meerdere keren de klantenservice gesproken en die kunnen zien waar het is afgeleverd maar dat willen ze niet vertellen en ze willen er ook niks mee doen

Reactie van de melder van de klacht D1812

4 maanden geleden - Heb het adres uit de klantenservice gekregen en hun hebben het pakket verkeerd gesorteert en verkeerd afgeleverd dus ik zou graag een email of iets willen waar ik de bewijzen heen kan sturen

Heeft op 15 mei 2020 om 08:54 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw Track en Trace code heb ik gezien dat er gisteren reeds een onderzoek is opgestart naar de status van uw zending. Er zal binnen uiterlijk vijf werkdagen na het opstarten van het onderzoek contact met u worden opgenomen om u een update te geven over de stand van zaken. Ik kan het verdere verloop niet versnellen en zal u moeten vragen dit af te wachten. Ik hoop uiteraard dat deze nare situatie snel naar tevredenheid kan worden opgelost.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door D1812