Klacht: pakket nooit ontvangen

op 19 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een aangetekend pakket die ik moest ontvangen postnl heeft deze pakket sinds oktober 2017 ergens anders bezorgd wat ze ook hebben toe gegeven, ik ben er achteraan gegaan elke keer ze hebben iedere keer gezegd we zijn je probleem aan het oplossen we gaan u geld storten dat word niet gedaan ze houden je voor de gek niks is opgelost en ik heb mij pakket nog steeds niet plus het geld waar ik recht op heb ook niet!

wanneer ik mijn geld terug heb

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 19 februari 2018 om 11:18 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Ayvat,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de situatie rond uw pakket nog niet is opgelost. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik alles gecontroleerd. Er is een onderzoek opgestart naar de status van uw pakket. Ik heb de onderzoeksafdeling verzocht u over de stand van de zaken te informeren, u zult hierover binnen twee werkdagen bericht krijgen. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie ondervindt.

Heeft op 19 februari 2018 om 12:03 geantwoord

Er word elke keer gezegd dat er contact opgenomen word en opgelost word maar dit word niet gedaan jullie

Alle klachten die gemeld zijn door m.aaaaa