Klacht: Pakket nooit ontvangen

op 05 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,

Woensdag 17-8 kreeg ik een voorgemelde T&T code van een webshop. Hij heeft de zending fysiek op donderdag verzonden, echter deze was woensdag al \\\”bezorger onderweg\\\”, daarna \\\”geweigerd geadresseerde\\\” en daarna \\\”retour afzender\\\”. Vrijdag is de zending alsnog \\\”afgeleverd\\\” maar niet bij mij. Handtekening en naam bij handtekening zijn mij totaal onbekend.

Webshop heeft zending opnieuw verstuurd op dinsdag 23-8, maar deze is woensdag 24-8 niet aangeboden. Geen niet-thuis briefjes, geen zending ontvangen, niets. Is er ergens een zwart gat in een bestelbus, kan de bezorger geen huisnummers lezen?

\”Wij zijn PostNL, en wij hebben niets voor je…\”

Zorg dat correct geadresseerde pakketten aankomen. Als ontvanger ga ik dadelijk nog PostNL vermijden als transporteur voor mijn weborders als jullie niet behoorlijk presteren.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer Wingelaar, Uit uw bericht begrijp ik dat u meerdere zendingen niet heeft ontvangen. Het spijt me om dit te horen. Helaas heeft u geen codes meegestuurd, waardoor ik niet mee kan kijken. Graag ontvang ik de code van de zending die niet is bezorgd. Ook wil ik u vragen om de code van de tweede zending op te vragen, zodat ik hier ook naar kan kijken. De afzender kan inderdaad contact opnemen om een onderzoek te starten. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groeten, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht AtomicWing1

8 maanden geleden - Beste, Heb ondertussen de bezorger gesproken. Op de zending stond fysiek geen rembours maar de tussenpartij had een fout gemaakt. Pakket was al getekend maar is retour gegaan. Track en trace kon dat niet aan en raakte de weg kwijt. Heb afspraken gemaakt met de bezorger voor een volgende keer. Tweede zending is aangekomen, toen ook bovenstaand verhaal geconcludeerd. Heb hetzelfee teruggekoppeld naar de verzender zodat hij verder kan met zijn claims naar MyParcel en/of Postnl. Groet Alexander

Heeft op 05 september 2016 om 15:10 geantwoord

Geachte heer Wingelaar,

Bedankt voor uw bericht. Goed te horen dat e.e.a. is opgehelderd. Wij beschouwen uw vragen daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door AtomicWing1