Klacht: Pakket nooit ontvangen

op 02 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nadat ik mijn pakket allang zou moeten hebben heb ik contact gezocht met de verzender van mijn pakket. Die vertelde mij dat in het systeem staat dat het pakket op 4 juni is afgeleverd. Dit is niet het geval geweest. Ik heb de bezorger van post nl aangesproken en hij zei dat het bij de buren twee huizen verderop was. Ook daar geweest en helaas geen pakket aangetroffen. Dit geldt ook voor de buren direct naast mij. Niemand heeft het in ontvangst genomen en er lag ook geen briefje in de bus.
Afgelopen week via de site van post nl een klacht gemeld, tot vandaag geen antwoord gehad.

Het pakket (dat al betaald was) ontvangen en anders gekd terug.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Soelen, Uit uw bericht begrijp ik dat u tot op heden geen reactie heeft gehad op uw klacht. Mijn excuses voor dit ongemak. Momenteel is er sprake van een achterstand bij de afdeling die vragen en klacht via contactformulieren afhandelt. Er wordt hard gewerkt aan het wegwerken van deze achterstanden. U geeft aan dat u volgens onze informatie op 4 juni 2016 een zending heeft ontvangen, maar u deze zending in werkelijkheid tot op heden niet heeft ontvangen. Ik vind het erg spijtig om te horen dat deze zending tevens niet bij uw buren aanwezig is. Om u verder van dienst te kunnen zijn, ontvang ik graag uw 3S-code in een reactie op dit bericht. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: https://www.postnl.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Soelen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 juli 2016 om 10:44 geantwoord

Geachte mevrouw Van Soelen,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Britt14