Klacht: Pakket nooit bezorgt bij mij maar dhl, bezorger zegt van wel

op 18 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 30 mei zou ik 2 bestellingen van de Wehkamp binnen krijgen, deze zouden worden bezorgd tussen 18.00 en 21.00 uur ik was helaas niet thuis. Bezorger heeft netjes een kaart in de brievenbus gegooid met de mededeling dat hij de volgende dag tussen 14.00 en 18.00 uur langs komt.
Ik heb gewacht tot 18.00 uur niemand is geweest. Ik heb contact op genomen met DHL en zij vertelde mij dat het pakket tussen 18.00 en 21.00 uur geleverd zou worden en dat de chauffeur het fout heeft door gegeven. Ondertussen is de doos waar het horloge in zat beschadigd en weer retour gezonden naar Wehkamp en de jas ook omdat er niemand thuis was. Ik heb zitten wachten van 14.00 tot 18.00 uur en moest gaan werken. Op 2 juni heb ik opnieuw contact opgenomen met Wehkamp en de artikelen opnieuw besteld. het horloge is keurig netjes de volgende dag rond een uur of 17.00 uur geleverd door de koerier, het jasje niet. ik vraag aan de bezorger waar is het andere pakket en hij zegt ik heb er maar 1. Ik kijk online bij Wehkamp en zie tot mij verbazing dat de bezorger bij mij is geweest en ik niet thuis was. Dit kan helemaal niet ik ben de hele dag niet de deur uit geweest en de bezorger van het eerste pakket had tussen 11.00 en 15.00 uur moeten komen en kwam met vertraging pas om 17.00 uur. Ik weer bellen met DHL en dan wordt mij verteld dat de pakketten met 2 verschillende chauffeurs mee zijn??? Ik bestel 2 artikelen tegelijk maar gaan met 2 verschillende chauffeurs mee, en dat de chauffeur om 15.15 uur is geweest en dat er niemand thuis was. ik vertelde toen dat ik ook geen kaart in de brievenbus heb gekregen en dat ik dit heel raar vind. De telefoniste vertelde mij toen dat het pakket vandaag 4 juni tussen 09.00 en 13.00 uur bezorgd zou worden. Ik was al om 07.00 uur wakker en heb het expres in de gaten gehouden en niemand gezien. Om 12.00 uur besluit ik om online op mijn wehkamp te kijken waar het pakket blijft en tot mijn verbazing zie ik dat het pakket is bezorgt, maar niet bij mij! ik bellen met DHL en zij vertelde mij dat het pakket inderdaad om 09.30 uur is afgeleverd en dat ik maar contact op moest nemen met Wehkamp en dat zij wel een onderzoek instellen. Dit is toch van de zotten! Het pakket mag niet afgegeven worden aan de buren, dus dat kan niet en ik ben bij de buren geweest voor de zekerheid en die hebben niks gekregen. Ik begrijp hier werkelijk niets meer van vooral omdat hij/zij zogenaamd de dag er voor al is geweest en er niemand thuis was. het gaat hier wel om een bedrag van 300 euro!!! ik denk dat de bezorger de jas zelf achterover heeft gedrukt. Ik heb dit eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt en bestel heel vaak spullen online, maar hier zakt mijn broek van af. Ik wil dat DHL dit oplost, ik wil mijn jas!!! DHL moet haar bezorgers eerst goed natrekken voordat zij weet wie ze op pad sturen met andermans spullen. DHL moet dit vergoeden als die jas niet boven water komt! Uiteraard heb ik meteen contact opgenomen met Wehkamp en die gaan een onderzoek instellen. Maar na dit durf ik eerlijk gezegd geen spullen meer te bestellen.

Ik wil mijn jas terug!
DHL kan contact opnemen met Wehkamp. Ik zit nu zonder jas die ik nog steeds wil hebben! Voortaan wil ik dat DHL de naam op de doos met Legitimatie controleert voordat zij pakketten afgeven en haar personeel. ik betwijfel namelijk of het pakket daadwerkelijk aan iemand afgegeven is.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL