Klacht: Pakket nooit bezorgd.

op 07 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Betreft 3SKABA544063831
Pakket is ondanks melding via track and trace code nooit aangekomen.
Niet afgegeven bij de buren, geen briefje in de bus en de bezorger geeft zelf aan niet aan de deur te zijn geweest.
Klantenservice geeft aan de verzender en de verkoper aan dat het pakket is afgegeven en daarmee de klacht naast zich neerlegd.

Zodra het pakket alsnog wordt bezorgd of de kosten worden vergoed.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 07 februari 2018 om 11:33 geantwoord

Geachte heer van der Velde,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat uw pakket volgens de track&trace informatie is afgeleverd, echter u heeft de zending niet ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier erg teleurgesteld over bent, mijn excuses voor de gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de code heb ik de gegevens gecontroleerd en heb ik geconstateerd dat het pakket inderdaad op 4 januari op uw adres zou zijn afgeleverd. Uiteraard is het erg spijtig wanneer een zending volgens track&trace blijkt te zijn afgeleverd terwijl u niets heeft ontvangen. Dit kan te maken hebben met een foutieve scan. Ervaring leert dat een zending in zo’n situatie vaak alsnog binnen enkele dagen opduikt en daarom advieren we u in zo’n situatie enkele dagen af te wachten. Indien u het pakket op dit moment nog niet hebt ontvangen, adviseer ik u contact op te nemen met de afzender van het pakket. De afzender heeft ons betaald om het pakket te vervoeren en is onze opdrachtgever, hij of zij heeft een overeenkomst met ons gesloten over de verzending van het pakket. De verzender kan eventueel een klacht bij ons neerleggen en u vervolgens van een passende oplossing voorzien. Omdat het gaat om een onverzekerd pakket is een schadevergoeding in deze situatie niet mogelijk. Het spijt me dat ik hierin verder niets voor u kan betekenen.

Heeft op 07 februari 2018 om 11:49 geantwoord

Afzender en ik zelf hebben melding hiervan gemaakt bij de klantenservice.
Pakketje is nooit opgedoken, bezorger heeft aangegeven niet aan de deur te zijn geweest. Wij waren de gehele dag thuis.
\"Klantenservice\" zegt dat het bezorgd is volgens de code.

Alle klachten die gemeld zijn door Freek van der Velde