Klacht: Pakket nooit afgeleverd en retour gestuurd

Y.elk op 20 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zonder ook maar iets van bericht is mijn pakket bij een DHL ophaalpunt gedumpt in plaats van hij mij thuis. Ik was die dag de hele dag thuis en er is bovendien geen brief achtergelaten in de brievenbus dat ik het op kon halen bij een ophaalpunt. Ook heb ik hier geen e-mail van ontvangen. Ik werd dus gewoon in het onzekere gelaten over mijn pakket. Pas nadat ik contact op had genomen met de verzender, kwam ik erachter dat het pakket bij een ophaalpunt lag, maar inmiddels was het weer retour gezonden. Ik vind dit echt een zeer lakse en luie manier van omgaan met eigendommen van mensen.

Ik wil mijn pakket terug en excuses.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht! Wat vervelend om te horen dat de bezorging niet goed is verlopen. Heeft u voor mij het tracktrace-nummer? Het is voor mij niet duidelijk om welke zending het gaat. Met vriendelijk groet, Danique DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Y.elk

1 jaar geleden - Beste Danique, Dit is het nummer: 3SWLT0017443608 Groet

DHL

Heeft op 20 september 2021 om 15:20 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorger geen kaartje bij u had achter gelaten. Waarschijnlijk was hij dit vergeten, mijn excuses daarvoor. Ik wil u adviseren om in het vervolg uw zending online te volgen op onze website www.dhlparcel.nl of via de DHL App met de track en trace code. U kunt dan ook zien wat de status van uw pakket is en u kunt dan eventueel ook een wijziging maken wat betreft de bezorging. Uw pakket is retour afzender gestuurd omdat deze niet binnen een week is opgehaald bij het servicepunt, u kunt het beste contact opnemen met de verzender van het pakket voor het maken van een nieuw bezorgafspraak.

Ashna
DHL E-care Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Y.elk