Klacht: pakket nooit aangekomen

op 15 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

pakket na een week nog niet aangekomen
na 6 keer bellen nog geen resultaat
je wordt van kasje naar de muur gestuurd
letterlijk aan het lijntje gehouden kost me nu
all 3dagen vrij en dat zonder resultaat
pakket is ingescand maar nooit afgegeven
ik zie dit persoonlijk als diefstal
maar geen poot om op te staan

als er een compensatie komt of als pakketje netjes afgegeven wordt

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte meneer van Rossen, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik betreur te lezen dat uw zending niet is ontvangen. Om te bekijken wat we hierin kunnen betekenen zouden we graag de barcode van de zending willen ontvangen. Zou u ons deze kunnen toesturen? Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht stephan3206je

2 jaren geleden - Beste post.nl, de treck en trace heb ik niet meer. heb 9 keer gebeld eerst een melding dan een onderzoek? uiteindelijk komt het er op neer dat er niks mee gedaan wordt na het zien van de documentaire op N.P.O over post NL wordt dit zeker bevestigt. en heb de barcode al vaak gegeven zal toch ergens in het systeem moeten staan lijkt mij na een onderzoek en vind het ook heel knap dat een van de medewerkers mij weet te vertellen dat ze de bezorger gesproken hebben en na 2 weken weet de bezorger nog te vertellen dat het pakketje hier is afgegeven. beetje vreemd hoop op een goede afloop. maar denk dat het net zo eindigd als de rest van de vermiste pakketjes

Heeft op 15 juni 2018 om 20:00 geantwoord

Geachte mevrouw van Rossen,

Bedankt voor uw reactie en opklaring van het verhaal. Op basis van uw adres heb ik inderdaad uw melding kunnen vinden.

Helaas moet ik u informeren dat uit de reactie van het depot is gekomen dat de bezorger heeft aangegeven dat uw zending op uw adres is afgegeven. Helaas is er verdere onderzoek naar uw zending niet mogelijk en wil ik u verzoeken de afzender te benaderen - mogelijk kan deze u voorzien van een passende oplossing hierin.
Mijn excuses voor het ongemak. Hopelijk heb ik u naar voldoening kunnen informeren.

Mocht u in de toekomst vragen voor ons hebben bent u welkom contact op te nemen met onze Klantenservice.

Heeft op 15 juni 2018 om 23:48 geantwoord

Beste post NL , ik zie dit niet als oplossinng
de verkoper heeft het pakketje netjes op de post gedaan
beetje zwak van post NL om de verantwoording af te schuiven
naar de verkoper . pakketje is ingescand door de bezorger
maar nooit afgegeven. heb nog een vraag voor post NL
over het onderzoek ? mag ik het document nummer
vraag me na 3 weken af welk onderzoek ?
dit geintje kost me 3dagen vrij. 120 euro voor het pakket
dat nooit is aangekomen.ben opzoek naar een oplossing
niet het verschuiven van een probleem verantwoording ligt bij post NL
een groot bedrijf als post NL heeft ook verantwoording af te legen
aan de klanten .een compensatie lijkt mij op zijn plaats na dit alles

Alle klachten die gemeld zijn door stephan3206je