Klacht: Pakket nog steeds van Keulen naar Nederland

op 02 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er staat al sinds vrijdag 28 april 06:11 dat het pakket van Keulen naar Nederland onderweg is. Naar mijn weten duurt dit geen 3 dagen, maar een paar uur. Volgens de afzender had ik het pakketje zaterdag al moeten ontvangen. Ik zou dus graag willen weten waarom het dit keer zo lang duurt.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik weet waardoor de bezorging zo lang duurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 mei 2017 om 13:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat het pakket de laatste update heeft gehad op 28 april. DHL Duitsland geeft in die scan aan dat ze de zending aan het voorbereiden zijn om naar Nederland te vervoeren. Helaas kan ik op dit moment nog niet aangeven wanneer het pakket aangeboden zal gaat worden omdat wij afhankelijk zijn wanneer deze aan ons overgedragen wordt. Ik zou u willen adviseren vanaf nu te traceren via deze link: https://dhlparcel.nl/nl/particulier/ontvangen/volg-uw-zending?tt=442421426239&pc=. Het pakket is door DHL Duitsland namelijk al wel aangemeld in Nederland. Als het pakket in Nederland is gesorteerd dan kunt u in de link een verwacht bezorgmoment zien.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door wacht ik heb een klacht