Klacht: Pakket nog steeds niet ontvangen

op 15 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil hierbij een klacht indienen over jullie bezorgdienst via DHL-Parcel. Op 24 augustus heb ik twee kunstwerken besteld bij jullie met track and tracé JVGL060388140002028.
Binnen een week werden deze al verstuurd maar de verassing was dat DHL ons adres als onbekend markeerde. Ik verwacht dat dit komt omdat ik zojuist verhuist ben en het naambordje nog op de oude bewoners naam staat (dus naam en adres komen niet overeen). Toch een paar dagen later briefje in de brievenbus gevonden en dat we het pakket binnen vijf werkdagen konden ophalen bij DHL Arnehm. Wij enthousiast de volgende dag daarheen gegaan en ontvingen een pakket.

Maar dat was helaas maar 1 pakket (van de twee). Het andere pakket werd niet meegeleverd. Nu wachten we nog steeds op dat tweede pakket. Vorige week heb ik gebeld en zouden DHL het pakket bezorgen. Nou gisteren nog steeds niets gehoord of ontvangen, weer gebeld met jullie en DHL. Het zou vandaag bezorgd worden. Maar ik gaf al aan dat er niemand thuis zou zijn vandaag. Er heeft denk ik iemand voor de deur gestaan vandaag (ze belde me dat ze eraan kwamen) maar ik heb geen briefje in mijn brievenbus gevonden. Nu kijk ik online bij DHL en mijn pakket is terug gestuurd naar de verzender (!).

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat jullie zorgen dat dit pakket zo snel mogelijk bezorgd wordt bij ons en een passende vergoeding van jullie kant. Ten eerste hebben wij dat eerste pakket zelf moeten ophalen bij DHL terwijl het bezorgd zou worden en ten tweede omdat wij al heel lang wachten op het andere pakket.

Ik hoor graag van jullie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 september 2018 om 13:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Verspoor,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Wat ontzettend vervelend dat het zendingsverloop van uw pakketten niet naar wens verloopt. Volgens mijn gegevens heeft bezorger het pakket inderdaad niet kunnen afleveren omdat de naam van contactpersoon niet klopt. Omdat de verzender uw pakketten op een zakelijke manier verstuurd, is het van belang dat de tenaamstelling overeenkomt. Vermoedelijk is het dan daar helaas fout gegaan.

Omdat wij inmiddels de instructie hebben gekregen om uw pakket met track en trace nummer JVGL0603881400020286 opnieuw aan te bieden, is het pakket gisteren opnieuw in levering gegaan. Zakelijke leveringen vinden uitsluitend op maandag tm vrijdag tijdens kantoortijden plaats. Om deze reden wordt de zending aanstaande maandag, 17 september tussen 08.00 en 18.00 uur, opnieuw bij u aangeboden.

De verzender zal het onderzoeksrecht en, voor zover van toepassing, het claimrecht behouden. U blijft op uw beurt te allen tijde klant van de verzender en kunt uw schade dan wel een vergoeding op de verzender verhalen. Dit neemt niet weg dat wij het betreuren dat u ontevreden bent met dit zendingsverloop. Daarvoor mijn excuses.

Voor verdere vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Vivian
DHL Parcel (Netherlands) B.V.
Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door elineverspoor