Klacht: Pakket nog steeds niet ontvangen.

op 11 december 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

5 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Starre, Naar aanleiding van uw klacht hebben wij zojuist telefonisch contact met u gehad om dit met u te bespreken. Helaas moeten wij mededelen dat wij helaas geen bestelling hebben kunnen vinden aan de hand van uw gegevens zoals ze hier staan aangegeven. Dit betreuren wij zeer en bieden u hiervoor onze excuses aan. Zoals telefonisch met u besproken sturen wij u een e-mail met de vraag om ons wat gegevens toe te sturen van uw bestelling. Zodra wij deze van uw hebben ontvangen zullen wij dit meteen uitzoeken en u hier zo snel mogelijk over informeren. Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team vidaXL

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 13 december 2017 om 09:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Starre,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact berichten wij u.

Wij vinden het spijtig dat het bedrag van uw rekening is afgeschreven maar dat er geen bestelling aan is gekoppeld. Hiervoor onze welgemeende excuses.

Wij hebben onze financiële afdeling opdracht gegeven om het bedrag zo snel mogelijk terug te boeken op de gegevens die wij van u hebben ontvangen. Naar verwachting zal het binnen 2 a 5 werkdagen op uw rekening zichtbaar zijn.

Voor het ongemak hebben wij u nog een voucher aangeboden met een waarde van € 10,00 euro.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij wensen u nog een prettige dag!

Met vriendelijke groet,

Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Spel Buurman en Buurman