Klacht: Pakket nog steeds niet ontvangen

op 30 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,

Bij de 1ste levering moest ik werken, dus had ik vervolgens gevraagd om op 20juni langs te komen, in plaats van 20 juni zijn die op 19 juni nog eens komen leveren. Ik was dan natuurlijk niet thuis. Het pakketje is nu opweg naar het afhaalkantoor maar dit duurt al 2 dagen.
Ik heb het pakje zeer dringend nodig en wil hier zo snel mogelijk om kunnen gaan. Ik heb zelf geen informatie gekregen waar ik deze kan ophalen.

Mvg.

Als ik mijn pakje ontvang. Het is namelijk zeer dringend voor mijn job.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 30 juni 2017 om 17:21 geantwoord

Geachte mevrouw Brusseel,

Dank u wel voor uw bericht. Hieruit begrijp ik dat u vorige week lang heeft moeten wachten op een pakket. Mijn excuses hiervoor. Hopelijk heeft u uw pakket inmiddels ontvangen.

Aan uw adres zie ik dat u in België woont. Ik wil u dan ook verzoeken om wat betreft vragen contact op te nemen met mijn collega's van PostNL België. Zij gaan namelijk over de bezorging in België en zullen u hierbij dus beter kunnen helpen. U kunt mijn Belgische collega's bereiken via postnl.be/contact.

Alle klachten die gemeld zijn door Wanheda