Klacht: pakket nog steeds niet in sorteercentrum

op 13 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

afgelopen woensdag 5-10 een pakketje retour gedaan. pakketje staat nu al vanaf 6-10 onderweg naar sorteercentrum weet niet waar dit sorteercentrum zich bevind maar heeel ver weg denk.
hoe kan het dat het pakket zolang onderweg is.
en wanneer kan ik verwachten dat mijn retour aan komt bij de webwinkel
3sdsp0165649260

Gewenste Oplossing:

als mijn track en track is aangeeft hoe of wat.
want vind het vreemd dat het pakket zolang onderweg is naar sorteercentrum
en dat pakket binnen is bij webwinkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 oktober 2016 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door teun24