Klacht: Pakket nog steeds niet gezorgd.

op 13 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Barcode3SPAMS9280880
ReferentieCF667716006US

Pakket nog steeds niet bezorgd. Sinds 24 januari in Nederland. Inklaringsverzoek ontvangen en 31e digitaal verzonden echter er is nog steeds geen schot in de verzending.

gebeurtenissen
Tijd11:10
Plaats
StatusZending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces
Tijd09:34
PlaatsNL
StatusInklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd
Tijd09:25
PlaatsNL
StatusZending wordt ingeklaard bij douane
Tijd09:24
PlaatsNL
StatusOntvangen in land van bestemming

February 1, 2018, 5:47 pm
NETHERLANDS
Your item is being processed by customs in NETHERLANDS at 5:47 pm on February 1, 2018.
January 29, 2018, 8:25 pm
January 18, 2018, 9:28 am
Shipping Label Created, USPS Awaiting Item
HOUSTON, TX 77065

Als pakket afgeleverd wordt

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Twin_Turbo

8 maanden geleden - Schiet niet echt op. Geen beweging in pakket. Is vast en zeker zoekgeraakt door het heen en weer sturen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer Jongman, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat u nog niet meer duidelijkheid over uw pakket heeft. Graag reageer ik op uw bericht. Volgens de laatste scans is de aangifte van het pakket bij onze inklaringsafdeling op 31 januari afgerond. Omdat het pakket nog niet door ons ontvangen is zou ik graag een onderzoek opstarten om hier meer duidelijkheid over te krijgen. Om dat te kunnen doen zou ik graag een omschrijving van de inhoud, waarde en uiterlijke kenmerken van het pakket ontvangen. Zou u deze kenmerken als reactie op dit bericht mee willen sturen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Twin_Turbo

8 maanden geleden - Het pakket is afkomstig van Ryan McGuire en bevat 16 gebruikte stoterstangen voor een ls1 v8 motor. Het zijn zwarte stangetjes met daarop de maat 7.425 en de wanddikte .080 De waarde is incl versturen 79.70 euro. Hoe de verpakking eruit ziet weet ik niet. Het zal een klein doosje zijn daar er dus 16 stangetjes inzitten van nog geen 20cm lang. https://www.google.nl/search?q=texas+speed+7.425+pushrods&client=ms-android-samsung&prmd=svin&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjqooveu6DZAhUmB8AKHRiGC1YQ_AUIEygD&biw=360&bih=560#imgrc=Q-AqiO3AzzFKmM: Zo ziet de inhoud er uit

Heeft op 13 februari 2018 om 11:30 geantwoord

Geachte heer Jongman,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Om de situatie te onderzoeken heb ik een onderzoek opgestart. Binnen uiterlijk 7 werkdagen zal mijn collega van de onderzoeksafdeling contact met u opnemen om u een update te geven over de stand van zaken. Ik hoop uiteraard dat u de zending snel in ontvangst kunt nemen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Twin_Turbo