Klacht: pakket nog steeds niet geleverd

op 16 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb iets besteld in buitenland en met de track en trace doden kon ik zien dat het pakket afgeleverd was in het internationaal sorteer center.
Ook kreeg ik van post NL dat het pakket onderweg zou zijn .
Na ca 2 weken heb ik contact gezocht met post NL en werd mij verteld dat ik contact moest opnemen met de verzender. Dat heb ik gedaan . de verzender gaf aan dat het was aangekomen in het land van eindbestemming en dat zij er vanaf daar geen zicht meer op hadden.
Daarna weer contact gezocht met post NL . Nu kreeg ik het antwoord dat het mogelijk in het sorteer center door de douane is opgehouden en dat het wel drie weken zou duren dat het postpakket afgeleverd zou worden.
Wel Nu 4 weken verder en op de track en trace staat nog steeds ‘ verwacht bezorgmment Nog niet bekend’

Gewenste Oplossing:

zou fijn zijn als er meer bekend zou zijn wanneer pakket geleverd gaat worden of waar het gebleven is

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 december 2017 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Grimmelikhuijzen,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw pakket uit het buitenland nog niet is bezorgd. Ik snap hoe vervelend dit voor u is.

Volgens mijn gegevens is uw pakket op 22 november retour gestuurd omdat het niet bezorgd kon worden. Ik wil u daarom aanraden om nogmaals met de afzender contact op te nemen voor het zoeken van een oplossing. De retourtermijn voor dit pakket bedraagt 10 tot 12 weken, dus de afzender kan het pakket rond 31 januari verwachten.

Als u uw trackingcode invult op www.postnl.post, kunt u zien dat uw pakket retour is gestuurd. Deze link kunt u ook doorsturen naar afzender. Hopelijk helpt dit met het vinden van een oplossing.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door PedroGrimm03