Klacht: Pakket nog steeds niet binnen

op 31 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het pakket is op 21 augustus 2018 om 7:48 uur in Rotterdam.
Op 21 augustus 2018 om 10:53 uur in NLAMSA,NL
en nu nog steeds geen pakket binnen

Wat doen jullie in die tussentijd met het pakket?
Waarom is het een wereldreis van Amsterdam naar Harderwijk?
Vanuit de VS en via Duitsland gaat alles heel snel door naar Rotterdam maar het blijft hangen in NLAMSA??? Vreemd!
Wanneer komt het pakket nu aan op het aangegeven adres?

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Nolting, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig te vernemen dat uw zending nog niet is bezorgd. Graag reageer ik op uw bericht: Om de status van uw zending in te kunnen zien, zou ik graag de buitenlandse referentie willen bekijken en nagaan of er al een binnenlandse omnummering beschikbaar is. Zou u ons deze code toe kunnen sturen? In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht LucN

3 maanden geleden - Dag PostNL, Het pakket is zojuist gearriveerd. Wat ik niet snap dat de binnenlandse handelingen zo lang moet duren terwijl international het pakket al vrij snel was verscheept naar duitseland en meteen door naar rotterdam, en naar NLAMSA,NL. Nederland is echt niet zo mega groot, dacht ik zo ...vergeleken met de rest van Europa en daar buiten ;-).

Heeft op 31 augustus 2018 om 13:37 geantwoord

Geachte heer Nolting,

Fijn om te vernemen dat u de zending ondertussen ontvangen heeft.

De reden dat een zending er binnen Nederland langer over doet komt voor omdat een zending ingeklaard moet worden. Dit kan een aantal dagen duren. Er worden ontzettend veel pakketten verwerkt op een dag en dan duurt het langer.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door LucN