Klacht: Pakket nog steeds niet bezorgd vanaf 30-08-2017

op 30 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op 30-08-2017 een pakket verzonden met twee infrarood verwarmingspanelen. Deze zijn tot heden nog steeds onderweg. Heb al velen malen telefonisch contact gehad en mails beantwoord en gechat. maar iedere keer met vage antwoorden en oplossingen worden er niet geboden. Ik wordt telkens aan het lijntje gehouden dat ik terug gebeld zou worden, maar er gebeurt niks. Deze zaak speelt nu al bijna een jaar. Ik heb het pakket verzekerd verzonden tot een bedrag van €500,-. Maar aan een oplossing werken ze niet bij de PostNL en wordt ik steeds maar afgewimpeld met een verhaal die ze niet waarmaken.

De gelede Schade vergoeden. En geen smoesjes geven bij ieder contact.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 30 augustus 2018 om 10:21 geantwoord

Geachte heer Post,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw melding over uw verzonden pakket nog niet is afgehandeld. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik het onderzoek erbij gezocht. Ik zie dat de behandelaar van het onderzoek u op 28 augustus een e-mail heeft gestuurd. Omdat ik geen inhoudelijke informatie heb over de verdere behandeling en afhandeling van het onderzoek zal ik toch wederom moeten vragen geduld te hebben en de update van mijn collega af te wachten. Ik hoop uiteraard dat deze vervelende situatie nu snel zal worden opgelost. Mijn excuses voor alle overlast die u hiervan ondervindt.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Heeft op 11 september 2018 om 05:54 geantwoord

De periode voor contact van Erika van Heumen is wederom weer verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door Richard Post