Klacht: pakket nog niet ontvangen terwijl track en trace vermeld dat het bezorgt is.

op 01 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakketje verzonden op 2-10-17 uit Canada is tot vandaag 23-1-17 niet bij mij bezorgt terwijl de track and trace aangeeft Deliverd.

Volgens Track and Trace is het pakketje in Ned aangekomen op
12-10-17 11.10 uur Amsterdam Intern. mail Center.
Bij de beschrijving staat vermeld:
Attempted Delivery item beining held addresse being notified.
Vervolgens op de volgende regel:
20-10-17 12.41 Deliverd.

Gewenste Oplossing:

Uiteindelijk als mijn pakketje thuis wordt afgeleverd!
Graag opheldering waare mijn pakketrje nu is en wanneer ik het mag verwachten.
Het baart me zorgen dat er Deliverd staat terwijl ik niks heb ontvangen.
Het klopt gewoon ook niet in de tijdslijn....dat het bezorgt zou zijn...

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 november 2017 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Vissers,

Uit uw bericht begrijp ik dat u graag wil dat uw pakket thuis wordt bezorgd. Ook wilt u graag meer informatie over de status van uw pakket, omdat het pakket afgeleverd zou zijn. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakte. Graag reageer ik op uw bericht.

Door op uw adresgegevens te zoeken en de status van uw pakketten te bekijken met de statusupdates die u mee heeft gestuurd, ben ik erachter gekomen dat u een vraag heeft over het pakket met de trackingscodes LF118889134US en 3SEBEL3812340.

Dit pakket was direct naar een afhaallocatie gebracht, omdat er inklaringskosten betaald moeten worden. Ik zie dat u het pakket op 23 oktober op heeft gehaald bij de afhaallocatie en ga er vanuit dat u hiermee voldoende bent geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door corinneke