Klacht: Pakket nog niet ontvangen

op 03 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

UF886078505YP
Dit pakket is volgens de tracker al op 5 mei bij u aangekomen
Zou graag weten wat de oorzaak is dat het pakket niet verder komt.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag deze zending zo spoedig mogelijk ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 juni 2021 om 21:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over het door u te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is natuurlijk logisch dat u de zending zo snel mogelijk wilt ontvangen. Jammer genoeg kan ik u geen actuele status van de zending geven. De zending is namelijk niet traceerbaar verzonden, waardoor het in Nederland niet verder te volgen is en er niet te zeggen is waar het op dit moment is.

Mocht het te lang duren voor u de zending ontvangt, dan kunt u het beste contact met de afzender leggen hierover. De afzender kan dan navraag bij de verzendende postorganisatie doen en u eventueel van een passende oplossing voorzien.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door W.Sprukkelhorst