Klacht: Pakket nog niet ontvangen

op 03 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

UF886078505YP
Dit pakket is volgens de tracker al op 5 mei bij u aangekomen
Zou graag weten wat de oorzaak is dat het pakket niet verder komt.

Ik zou graag deze zending zo spoedig mogelijk ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 juni 2021 om 21:27 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over het door u te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is natuurlijk logisch dat u de zending zo snel mogelijk wilt ontvangen. Jammer genoeg kan ik u geen actuele status van de zending geven. De zending is namelijk niet traceerbaar verzonden, waardoor het in Nederland niet verder te volgen is en er niet te zeggen is waar het op dit moment is.

Mocht het te lang duren voor u de zending ontvangt, dan kunt u het beste contact met de afzender leggen hierover. De afzender kan dan navraag bij de verzendende postorganisatie doen en u eventueel van een passende oplossing voorzien.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door W.Sprukkelhorst