Klacht: pakket nog niet ontvangen

op 05 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

hallo ich habe ein paket am 25-2-2020 verschickt und bin am 27-2-2020 in dorsten depo dhl angekommen und bin immer noch da ich komme mit dem track and trace CY448717414DE nicht weiter einmal angerufen und komme nicht Außerdem können Sie sehen, wo das Problem liegt. Grüße willem

als ik het pakket heb

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 05 maart 2020 om 11:54 geantwoord

Good morning,

Thank you for contacting us regarding your parcel. My German is not that well but I think that I've understood the problem.

Looking into the system in the Netherlands, unfortunately I haven't been able to find your shipment. I was able to find it on the German website: https:www.dhl.deenprivatkundenpakete-empfangenverfolgen.html?piececodeCY448717414DEciddhlde.

It seems that the shipment is stuck there. I understand that you are the shipper of this parcel, therefore I would like to advise you to contact the German DHL. There you will need to start an investigation for more information.

I hope you will receive more information about your parcel that way.

Kind regards,

Kamile

Reactie van de melder van de klacht sullie11

6 maanden geleden - nee er is nog niets opgelost ik heb al weer vaker gebeld en word steeds verwezen naar de af zender die moet een onderzoek instellen maar die is niet meer te achterhalen is er dan niet een medewerken van DHL DE die er naar wild kijken het pakket is op gestuurd 26-2-2020 en met track en trace nr cy448717414 DE ligt het al vanaf 27-2-2020 en is nog steeds daar dus er is nog steeds niets opgelost

Heeft op 06 maart 2020 om 17:31 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door sullie11