Klacht: Pakket nog niet ontvangen

op 23 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket nog niet ontvangen 27-11-2017 was het pakket via Track & Trace overzicht al onder weg. Nu 9-12-2017 nog het zelfde. Postnl twee mail toe gezonden. Zo de Telegraaf waar het pakket besteld is. Deze geeft aan dat ze het verzendhuis hiervan op de hoogte hebben gesteld. De bestelling is van 13-11-2017. Product bleek achteraf ook op backorder te staan. Wij worden hier niet echt vrolijk van.

Gewenste Oplossing:

Als het pakket binnen is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 15:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Brijer,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het kwalijk om te horen dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Ik zie aan de hand van mijn administratie dat de afzender via ons een onderzoek heeft opgestart en hier inmiddels bericht over heeft ontvangen. Ik adviseer u om voor meer informatie contact op te nemen met de afzender.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 30 december 2017 om 09:31 geantwoord

Geld wordt terug geboekt. Maar dat is geen oplossing na zo'n 8 weken wachten.
Meerdere malen contact opgenomen, dan is dit het resultaat.
Ik kan korting krijgen als ik weer iets bestelt bij dat bedrijf.
Natuurlijk bestel ik niets meer bij de Telegraaf!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door John Brijer