Klacht: Pakket nog niet ontvangen

op 15 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 september 2017 om 14:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kratzsch,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht maak ik op dat u een zending uit het buitenland verwacht maar dat deze nog niet bij u is bezorgd.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat we het pakket nog niet in ons bezit hebben. Het is in Nederland aangekomen maar verder is er niets gebeurd. Uw adres is nog niet gekoppeld en daarom kunt u het ook niet volgen.

Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender en een passende oplossing hiervoor. De afzender kan bij het bedrijf dat is gebruikt om het te versturen een onderzoek starten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 15 september 2017 om 17:40 geantwoord

Ik krijg steeds verschillende antwoorden van verschillende medewerkers vd post. De één zegt dat het bij de douane is de andere zegt dat het zsm wordt bezorgd. Waarom heeft het al een Nederlandse code als het pakket nog niet in bezit is van de post??

Alle klachten die gemeld zijn door missy85