Klacht: Pakket nog niet ontvangen

op 18 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket nog niet ontvangen. Status van pakket is niet meer veranderd sinds 26-8-17. Laatste Gebeurtenis — 2017-08-26 12:14 The item has been processed in the country of destination.

Meerdere malen contact opgenomen. Via chat via de website en chat via FB. Medewerkers vinden ook dat mijn pakket wel erg laat is. Ik heb liever mijn pakket dan excuses. NDL track & trace zou wel al beschikbaar zijn.

Mijn pakket alsnog ontvangen zsm.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Kratzsch, Bedankt voor uw bericht. Ik heb begrijp dat u een pakketje uit het buitenland verwacht, maar dat u die nog niet had ontvangen. Ten eerste mijn excuses voor het ongemak. Aan de hand van uw gegevens heb ik door het systeem gezocht, maar ik kan helaas de zending nog niet vinden. Heeft u het pakketje inmiddels al ontvangen? Kunt u anders de tracking code van dit pakketje sturen, kijk ik graag voor u hoe we dit mogelijk kunnen oplossen. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht missy85

4 maanden geleden - Beste medewerker, Bedankt voor uw reactie. De code die ik van de ontvanger heb ontvangen is: LX234542068NL Ik heb meerdere malen telefonisch contact gehad met één van uw collega´s. Die kunnen niet meer informatie verstrekken dan ik zelf ook kan zien. Wel heb ik de Nederlandse code ontvangen: 3SLGAT1577843. Echter krijg ik geen gegevens als ik deze code invoer. Status van het pakket na 26-08-17 blijft ongewijzigd. Echter wordt krijg ik ook geen informatie waarom ik het pakket nog niet heb ontvangen en wat daarvan de reden is.

Heeft op 18 september 2017 om 11:20 geantwoord

Geachte mevrouw Kratzsch,

Hartelijk bedankt voor het sturen van de barcode. Ik zie na 26 augustus geen update in de status meer inderdaad. Aangezien u het pakket nog steeds niet heeft ontvangen adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een oplossing. De afzender heeft nog de mogelijkheid om via zijn of haar lokale postdienst een onderzoek in te laten stellen. Dit is internationaal zo afgesproken.

Alle klachten die gemeld zijn door missy85