Klacht: Pakket nog niet gescand

op 08 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 30 april bij sarenza iets besteld daar staat binnen 24 uur wordt het bezorgd ik kreeg een mail via sarenza dat mijn bestelling onderweg is ik kreeg een track tracé nummer en ik kijk op DHL er daar staat dat mijn pakket nog gescand moet worden dit staat er al sinds 3 mei er zit geen vooruitgang in

Gewenste Oplossing:

Dat mijn pakket gescand wordt en bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 08 mei 2017 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
We hebben helaas geen invloed wanneer een pakket daadwerkelijk bij ons binnenkomt. De status aangemeld is de melding die wordt gemaakt zodra de verzender de vooropdracht heeft aangemaakt. Zodra het pakket bij ons ontvangen is kunt u dat ook terug vinden in de track&trace.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Tamara86