Klacht: Pakket nog niet bezorgt

op 05 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket is op 13 september, 18:55 aangekomen op NLAMSA.

Tot heden heb ik nog steeds mijn pakket niet ontvangen.

Ik heb het pakket nodig voor werk, dus ik moet het voor 20 oktober hebben.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn pakket voor 20 oktober wordt verzonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 oktober 2017 om 12:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Jager,

Bedankt voor uw bericht. Hierin geeft u aan een pakketje uit het buitenland nog niet te hebben ontvangen. Graag geef ik een toelichting.

Aan de hand van uw gegevens heb ik door het systeem gezocht. Helaas kan ik niet een pakketje uit het buitenland vinden dat gericht is aan dit adres. Het is dus niet in onze handen, ik raad u aan contact op te nemen met de afzender voor meer informatie over dit pakketje. Het kan ook zijn dat het doorgaat als briefpost, in dit geval is het ook niet meer te volgen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door sannedejager