Klacht: Pakket nog niet bezorgd ondanks aangegeven dat het vandaag tussen 10:00 en 13:30 bezorg zou worden.

op 26 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Eergister iets besteld bij de mediamarkt.

Het zou eerst gister bezorgd worden maar dat lukte ook niet.

Keek ik gister op de app van PostNL zag ik dat die vandaag tussen 10:00 en 13:30 bezorgd zou worden.

Er is nog niemand langs geweest.

Barcode 3STVJQ008593388

Ontvangen van mijn pakket en dat vandaag nog!!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 september 2017 om 12:09 geantwoord

Geachte heer Donkersloot,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending van Mediamarkt verwacht maar dat de zending er erg lang over doet.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat de zending op 20 - 9 aan ons is overgedragen om 19:32. Dan kunnen wij de zending niet meer sorteren en verwerken voor die dag. Ik zie ook dat de zending de volgende de dag netjes is bezorgd rond 18:32. We hebben de zending dus netjes binnen 24 uur bezorgd.

Heeft op 26 september 2017 om 16:51 geantwoord

Geachte PostNL,

Op 19.09.2017 heb ik mijn bestelling gedaan bij Mediamarkt op hun site stond dat er de volgende dag geleverd zou worden dus binnen 24 uur.

Echter had ik de 20ste niks ontvangen en zijn de 24 uur verstreken.
Mijn pakket is inderdaad de 21ste om 18:26 binnen gekomen.

Het lijkt er op dat jullie app en website af en toe niet werken met het verwerken van de zendingen en de status niet goed tonen.

In ieder geval bedankt voor uw bericht.

Kamiel Donkersloot

Alle klachten die gemeld zijn door kamieltje