Klacht: Pakket nog niet bezorgd, geen status update

op 10 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorig weekend een pakket besteld en deze zou op 07-07 bezorgd worden. Echter, dit is niet gebeurd en ik kan ook de status update niet meer volgen sinds afgelopen vrijdag 07-07. Nu weet ik dus niet wanneer de bezorgen nu komt met het pakket, het gaat om iets wat ik echt zsm nodig ben.

Gewenste Oplossing:

Status update, duidelijkheid mbt bezorging van mijn pakket

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 juli 2017 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw Bosch,

Heel erg bedankt voor uw reactie.

Ik zie dat de zending op dit moment vast staat in Brussel omdat de connectie naar Nederland is gemist. We verwachten dat de zending met de eerstvolgende mogelijkheid doorgestuurd gaat worden. Tevens zie ik dat u ook al contact heeft opgenomen met ons via de telefoon. Mijn collega komt er zo spoedig mogelijk bij u op terug met een verdere verwachting.

Met vriendelijke groeten,

Stef
DHL Express

Alle klachten die gemeld zijn door KlachtDHLbezorging